Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

*
*
Okres prenumeraty
*
* Powyższe pola są obowiązkowe.
10-11-2016

Rozmowa: Frans–Willem de Kloet

„Chcemy dać szansę kreatywności pokolenia, które z nowoczesnych technologii korzysta w codziennej pracy. Chcemy też przyczynić się do dalszego wzrostu gospodarki cyfrowej zarówno w Polsce, jak i w całym regionie” – mówi prezes UPC Polska.

10-11-2016

Dzisiaj znów pachniesz inaczej

Na millennialsach nie robi wrażenia masowy rynek czy marki celebrytów. „To nie jest zapach, który poczujesz na wszystkich dookoła".

10-11-2016 Beata Drewnowska

Piwo już podbiło Polskę. Teraz czas na świat

Na produkty browarów przeznaczamy ponad 15 mld zł rocznie. Daje im to pierwsze miejsce wśród wydatków na żywność i napoje.

10-11-2016

Mebli nie robi się na kilogramy

Żeby konkurować z zachodnimi producentami, musimy umieć kreować nowe wartości. Tymczasem polski przemysł meblowy wzdycha, że nie jest w stanie wykreować zbyt dużej nadwyżki finansowej. Plagą jest wzajemne kopiowanie wzorów. Nam technologia i know–how zapewnia oryginalność, niepodrabialność. I w niej również upatrujemy szansę na sukces finansowy – przekonuje Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna marki Vank.

10-11-2016

Zarobić na strachu

Bungy Japan nie ma na swoim koncie żadnych wypadków. „Ludzie to robią, bo chcą być niesforni i niegrzeczni".

10-11-2016

Nobel z ekonomii: Hart & Holmström

Za teorię kontraktów, dotyczącą m.in. planowania wynagrodzeń. Doroczna Nagroda Banku Szwecji idzie więc do podziału.

10-11-2016

Atrium stawia na Polskę

„Koncentrujemy się na regionie CEE, ale priorytetem są dla nas Polska, Czechy i Słowacja. Te trzy rynki będą stanowić 70–75 proc. naszego portfela”.

04-11-2016

Jakie kwalifikacje warto rozwijać?

Czy istnieją kompetencje i umiejętności uniwersalne, które będą pożądane przez pracodawcę, niezależnie od charakteru stanowiska i branży? Oczywiście! Tak zwane miękkie kompetencje to umiejętności, których rozwijanie może przynieść pracownikowi wiele korzyści. Zarządzanie czasem, elastyczność, komunikacja, zdolności przywódcze – to tylko niektóre kwalifikacje warte opanowania niezależnie od pełnionej funkcji. Co jeszcze opłaca się w sobie rozwijać?

06-10-2016

Koniec boomu na transmisje sportowe?

Millennialsi nie zainteresowali się relacjami z olimpiady w Rio. „Telewizjom będzie coraz trudniej uzasadnić ceny reklam”.

06-10-2016

Wideo w sieci rośnie bardziej

W ciągu czterech lat przychody płatnej telewizji w Polsce nie spadną. Choć liczba jej abonentów się skurczy.

common