Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

*
*
Okres prenumeraty
*
* Powyższe pola są obowiązkowe.
01-12-2016 Jennifer Kaplan

Uwaga na nowy drink rodem z Meksyku: panie i panowie, oto Mezcal

Wspierany potęgą marketingową takich firm, jak Diageo i Pernod Ricard, zawiesisty mezcal ma wszelkie dane, aby już wkrótce podbić bary całego świata.

01-12-2016 Jennifer Miller

Potęga różu

Jak to się stało, że został barwą naszych czasów.

01-12-2016

Woda nie jest nudna

W Polsce wzrost rynku wody jest stałym, trwającym od dawna procesem. O wynikach i planach na przyszłość mówi Fabrizio Gavelli, prezes zarządu Żywiec Zdrój SA.

01-12-2016

22 spółki warte uwagi

Najciekawsze sektory, produkty i akcje, o których musisz wiedzieć w 2017 r.

01-12-2016 Lindsey Rupp

Doświadczenie zwane sprzedażą

Coraz więcej kupujących – zwłaszcza millennialsów – chciałoby, aby kupno różnych rzeczy poprzedzone było ich zaangażowaniem w cały proces.

10-11-2016

Nobel z ekonomii: Hart & Holmström

Za teorię kontraktów, dotyczącą m.in. planowania wynagrodzeń. Doroczna Nagroda Banku Szwecji idzie więc do podziału.

10-11-2016

Atrium stawia na Polskę

„Koncentrujemy się na regionie CEE, ale priorytetem są dla nas Polska, Czechy i Słowacja. Te trzy rynki będą stanowić 70–75 proc. naszego portfela”.

10-11-2016

Mebli nie robi się na kilogramy

Żeby konkurować z zachodnimi producentami, musimy umieć kreować nowe wartości. Tymczasem polski przemysł meblowy wzdycha, że nie jest w stanie wykreować zbyt dużej nadwyżki finansowej. Plagą jest wzajemne kopiowanie wzorów. Nam technologia i know–how zapewnia oryginalność, niepodrabialność. I w niej również upatrujemy szansę na sukces finansowy – przekonuje Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna marki Vank.

10-11-2016 Beata Drewnowska

Piwo już podbiło Polskę. Teraz czas na świat

Na produkty browarów przeznaczamy ponad 15 mld zł rocznie. Daje im to pierwsze miejsce wśród wydatków na żywność i napoje.

10-11-2016

Rozmowa: Frans–Willem de Kloet

„Chcemy dać szansę kreatywności pokolenia, które z nowoczesnych technologii korzysta w codziennej pracy. Chcemy też przyczynić się do dalszego wzrostu gospodarki cyfrowej zarówno w Polsce, jak i w całym regionie” – mówi prezes UPC Polska.

common