Na swoich stronach spółka Gremi Media Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

*
*
Okres prenumeraty
*
* Powyższe pola są obowiązkowe.
13-01-2017

Optymalne zarządzanie dokumentami w firmie

Dokumenty to codzienność każdej firmy. Niektóre muszą drukować wręcz ogromne ich liczby, nad którymi trudno zapanować. Warto poznać rozwiązania ułatwiające zarządzanie dokumentacją, a także ograniczające koszty generowania dokumentów papierowych.

01-12-2016

22 spółki warte uwagi

Najciekawsze sektory, produkty i akcje, o których musisz wiedzieć w 2017 r.

01-12-2016 Jennifer Miller

Potęga różu

Jak to się stało, że został barwą naszych czasów.

01-12-2016

Woda nie jest nudna

W Polsce wzrost rynku wody jest stałym, trwającym od dawna procesem. O wynikach i planach na przyszłość mówi Fabrizio Gavelli, prezes zarządu Żywiec Zdrój SA.

01-12-2016

Zrównoważona bawełna

Zapomnij o bawełnie organicznej. Producenci odzieży i tekstyliów zwracają się w stronę tak zwanej „lepszej bawełny”, hodowanej w sposób zrównoważony i tańszej.

01-12-2016 Jennifer Kaplan

Uwaga na nowy drink rodem z Meksyku: panie i panowie, oto Mezcal

Wspierany potęgą marketingową takich firm, jak Diageo i Pernod Ricard, zawiesisty mezcal ma wszelkie dane, aby już wkrótce podbić bary całego świata.

01-12-2016

Tajna formuła

Największa na świecie sieć sklepów odzieżowych kwitnie, podczas gdy rywale z trudem trzymają się na nogach „Wszyscy… starają się skopiować kompetencje projektantów tej firmy”.

01-12-2016 Lindsey Rupp

Doświadczenie zwane sprzedażą

Coraz więcej kupujących – zwłaszcza millennialsów – chciałoby, aby kupno różnych rzeczy poprzedzone było ich zaangażowaniem w cały proces.

10-11-2016

Mebli nie robi się na kilogramy

Żeby konkurować z zachodnimi producentami, musimy umieć kreować nowe wartości. Tymczasem polski przemysł meblowy wzdycha, że nie jest w stanie wykreować zbyt dużej nadwyżki finansowej. Plagą jest wzajemne kopiowanie wzorów. Nam technologia i know–how zapewnia oryginalność, niepodrabialność. I w niej również upatrujemy szansę na sukces finansowy – przekonuje Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna marki Vank.

Poprzednia
1 2 3 4 5
common