Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Tutaj jesteś: ekonomia » Media i Internet
12-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Ruszają nowe płatne serwisy z muzyką

Należący do Amazona Unlimited Music ruszył już na 28 rynkach, w tym w Polsce. Nad startem płatnego serwisu z muzyką pod marką Remix pracuje YouTube.

11-12-2017 21:03 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Tylko konsolidacja treści wideo w sieci stworzy silnego gracza

Telewizja naziemna ma się w Polsce świetnie i jest bardzo konkurencyjna. - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. rozwoju biznesu.

11-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Internetowi widzowie wciąż jeszcze kupują telewizory

Telewizory w polskich domach w dobie coraz większej wszechobecności sieci.

11-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Serwisy z wideo w sieci coraz bardziej wyrafinowane

Rosną inwestycje w technologie i treści na platformach wideo w internecie.

06-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Sam wybierzesz zakończenie filmu

Aż 60 proc. materiałów w Netliksie w Europie przypada na seriale i filmy oglądane na telewizorze. Serwis coraz bardziej staje się konkurencją dla tradycyjnej telewizji.

05-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Branża debatuje nad nowymi badaniami oglądalności wideo

Aż 98 proc. materiałów wideo polscy internauci oglądają w domu. Dlatego nadawcy rozmawiają z analitykami o stworzeniu badania, które obejmie materiały oglądane online w domach.

05-12-2017 15:18 |

Media i Internet

| Andrzej Mandel

Awaria Messengera. Aplikacja ma problemy z działaniem

Problem wygląda na globalny, choć nie każdy użytkownik jest nim dotknięty.

04-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Cyfrowy Polsat przejmuje Netię i stacje Eska TV

Zakupy za w sumie około 1,4 mld zł – tak Zygmunt Solorz świętuje ćwierćwiecze istnienia swojej telekomunikacyjno-medialnej grupy.

03-12-2017 21:00 |

Media i Internet

| Katarzyna Kucharczyk

Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Globalni giganci coraz częściej w tradycyjnych produkcjach ukrywają dodatkowe płatności, co rodzi frustrację graczy. Polskie studia nie chcą iść tą drogą.

30-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Pomysł regulacji to nic nowego

Martwi nas kształt dokumentów wydanych przez UKE, ponieważ zostały napisane niemerytorycznie – mówi Jarosław Niechcielski, dyrektor w Emitelu, o pomyśle uznania spółki za „podmiot dominujący".

30-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Anna Słojewska

Prawa dla wydawców

Polscy wydawcy prasowi lobbują w Brukseli na rzecz wprowadzenia unijnej ochrony praw pokrewnych. Ma to chronić ich interesy w dobie internetu.

29-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Branża reklamowa chce samoregulacji ws. piwa

Rada Reklamy i producenci trunku z chmielu zaproponują resortowi zdrowia własne pomysły na obostrzenia dla reklam piwa w telewizji. Ich zdaniem planowany przez rząd zakaz będzie nieskuteczny.

26-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Branża reklamowa robi porządki

Powstała właśnie Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma pomóc branży walczyć z niezdrowymi praktykami, niepotrzebnie podnoszącymi koszty przetargów.

23-11-2017 10:10 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Platforma Player+ jest płatna w trybie comiesięcznym, ma w ofercie pięć pakietów, do których można dokupić trzy dodatkowe opcje. Najdroższy pakiet obejmujący dostęp do ponad 30 stacji w streamingu (w tym sportowych) oraz do biblioteki VoD kosztuje 100 zł miesięcznie.

22-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Jakie seriale oglądają internauci

Co czwarty polski internauta ogląda już po cztery seriale w sieci. Najpopularniejsza jest „Gra o tron", ale w pierwszej dziesiątce uplasowały się także „Belfer" i „Pakt".

21-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zauważana.

20-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Urszula Zielińska

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Mimo słabszego niż przed rokiem trzeciego kwartału, kina w Polsce liczą na kolejny rekord frekwencyjny w całym 2017 roku.

19-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

15-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

14-11-2017 21:00 |

Media i Internet

| Magdalena Lemańska

Październik przyciągnął do mediów farmaceutyki

Aż 40 proc. reklam wyemitowanych w październiku w telewizji, radiu i w prasie wykupiła branża farmaceutyczna – wynika z podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów.

Poprzednia
1 2 3 4 5 6 7 ...100
Z ostatniej chwili
Najlepiej oceniane
Najczęściej czytane

NASZE SERWISY TEMATYCZNE

common