Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Polska, czyli Beacon Valley

Jan Jęczmyk 17-08-2014, ostatnia aktualizacja 17-08-2014 16:00

Tam, gdzie wysiada GPS, wkraczają dwie technologie – oparta na Wi–Fi oraz tzw. beacony. W tej drugiej Polacy mają coraz więcej mocnych graczy i coraz silniejsze karty.

Adam Jesionkiewicz. IFINITY - Warszawska firma, który wyewoluowała z agencji marketingu mobilnego. Jej założyciele zainteresowali się technologią Bluetooth Smart, ponieważ szukali rozwiązania, które umożliwiałoby aplikacjom mobilnym określanie lokalizacji. Firma produkuje własne beacony, ale stawia przede wszystkim na realizację dużych projektów wdrożeniowych w przestrzeni publicznej dla firm i miast. W najbliższych dniach Ifinity ogłosi pozyskanie inwestora.

Źródło: Ifinity
  • Lokalizowanie rzeczy lub ludzi we wnętrzach i z bardzo dużą dokładnością – tego GPS nie dokona.
  • Adam Jesionkiewicz. IFINITY - Warszawska firma, który wyewoluowała z agencji marketingu mobilnego. Jej założyciele zainteresowali się technologią Bluetooth Smart, ponieważ szukali rozwiązania, które umożliwiałoby aplikacjom mobilnym określanie lokalizacji. Firma produkuje własne beacony, ale stawia przede wszystkim na realizację dużych projektów wdrożeniowych w przestrzeni publicznej dla firm i miast. W najbliższych dniach Ifinity ogłosi pozyskanie inwestora.
  • Dzięki mikrolokalizacji muzea mogą stworzyć aplikacje oprowadzające zwiedzającego po eksponatach i obiekcie. Taki system działa już w muzeach Neonów w Warszawie i Sztuki Współczesnej w Krakowie.