Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Technologie

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi do HR przedsiębiorstw

Małgorzata Stuch 16-10-2017, ostatnia aktualizacja 16-10-2017 15:04
O tym, jak technologia może pomóc i co zmienić, dyskutowali uczestnicy biznesowego śniadania.
autor:
źródło: Rzeczpospolita
O tym, jak technologia może pomóc i co zmienić, dyskutowali uczestnicy biznesowego śniadania.

Specjaliści i menedżerowie działów kadrowo-płacowych powinni zdecydowanie szerzej wykorzystywać narzędzia IT – uważają eksperci.

Nowe technologie umożliwiają większą automatyzację działań, pomagają zwiększyć efektywność, zaoszczędzić czas i przyczyniają się do wzrostu zysków. O tym, jak technologia może pomóc i co zmienić, dyskutowali uczestnicy biznesowego śniadania „Innowacyjność w kadrach – przyszłość i rozwój HR Automation", 12 października w Krakowie. Spotkanie poświęcone nowościom i trendom w HR to część projektu Biznes Trendy. – Dlaczego robimy ten projekt? Bo technologie zmieniają rzeczywistość biznesową. Od trzech lat spotykamy się w różnych miastach i wymieniamy się wiedzą – mówił Robert Posłajko, koordynator projektu Biznes Trendy. W 2015 i 2016 roku odbyły się spotkania w 12 miastach. Wzięło w nich udział kilkuset przedsiębiorców i menedżerów z polskich firm. Kolejne spotkania w tym roku zostały zaplanowane na listopad. Inicjatorem projektu Biznes Trendy jest krakowska firma Soneta, producent oprogramowania dla biznesu enova365.

Rzeczpospolita
Formularz otrzymania bezpłatnego dostepu do Pakietu Standard dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Rzeczpospolitej" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu do Pakietu Standard. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
Dodawanie kolejnych użytkowników
(adresów e-mail) odbywa się po zalogowaniu
w "Twoje konto/Zarządzanie usługami".
od do
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do Pakietu Standard. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do Pakietu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego „Rzeczpospolitej”, zgadzam się na obciążenie mnie kwotą 990zł (promocyjna cena rocznego dostępu do Pakietu Standard).
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
To pole jest wymagane
Dodatkowe informacje 22 46 30 066
Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common