Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Firmy i Rynki

Opinie w GoWork.pl pokochali pracownicy - już 3 mln komentarzy

29-08-2017, ostatnia aktualizacja 29-08-2017 17:21

Największy serwis z opiniami o pracodawcach, GoWork.pl zgromadził już 3 mln wpisów. Użytkownicy chętnie dzielą się swoimi wrażeniami na temat warunków zatrudnienia oferowanych przez firmy. Przedsiębiorcy z kolei coraz częściej zaczynają zdawać sobie sprawę z roli jaką we współczesnym świecie pełnią opinie oraz podejmowanie działań employer brandingowych.

Materiał Partnera


Za co użytkownicy cenią opinie na GoWork.pl?

 

GoWork.pl jest największym serwisem zawierającym opinie o pracodawcach. W swojej bazie ma już 3 mln komentarzy i ponad 11 tys. współpracujących przedsiębiorstw. Ogromną zaletą serwisu jest to, iż komentarze użytkowników odnoszą się zarówno do warunków zatrudnienia oferowanych przez powszechnie znane firmy z siedzibami w największych miastach Polski, chociażby w Białymstoku, jak i niedużymi, lokalnymi przedsiębiorstwami zatrudniającymi niewielu pracowników. Tym samym zarówno mieszkańcy Katowic, jak i niewielkiego Puszczykowa mają możliwość zapoznania się z opiniami o pracodawcach znajdującymi się w ich miejscowości.

 

Pracownicy chętnie dzielą się swoimi wrażeniami dotyczącymi współpracy z danym przedsiębiorstwem, co nie powinno jednak dziwić. Z dużą dozą prawdopodobieństwa osoba, która pozostawiła komentarz na wątku firmy, sama jakiś czas temu poszukiwała informacji z nią (lub inną marką) związanych. Zapoznanie się z rzetelnymi informacjami udzielonymi przez użytkowników, którzy mieli styczność z przedsiębiorstwem, np. pracowali w nim, byli na rozmowie kwalifikacyjnej lub byli partnerami biznesowymi, pomaga podjąć decyzję związaną z zatrudnieniem w firmie. Wszystko dlatego, że takie osoby wiedzą, jak wygląda marka od środka - czy dba o swoich pracowników, a jeśli tak w jaki sposób - słowem, potrafią udzielić wiarygodnych informacji na temat oferowanych przez nią warunków zatrudnienia.

Grupa GoWork.pl to również jeden z najpopularniejszych serwisów pracy w Polsce

 

Jak opinie wpływają na wizerunek pracodawcy?

 

Komentarze użytkowników dotyczące pracodawców są bardzo istotne nie tylko z punktu widzenia kandydatów, ale również samych przedsiębiorstw. Coraz większa rola jaką odgrywają sprawia, że opinie w realny sposób wpływają na wizerunek pracodawców. Odpowiednia reakcja firmy - niezależnie od charakteru wpisu - może albo wzmocnić, albo osłabić jej wizerunek. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że komentarze użytkowników bywają zróżnicowane - część osób zadowolonych z warunków zatrudnienia broni firmy, a część krytykuje jej postępowanie. Taka sytuacja ma miejsce na wątku opiniotwórczym dotyczącym Volkswagena zlokalizowanego w Poznaniu. Jeden z użytkowników twierdzi: kiedyś VW miał status firmy wyjątkowej, a obecnie jest problem z nowymi pracownikami a coraz więcej starych pracowników odchodzi otrzymując lepsze warunki w innych firmach! Niestety jeżeli przewodniczący solidarności chce mieć poważanie i zaufanie ludzi to niech odda firmowe auto służbowe i zacznie być osobą niezależną od VW. Natomiast konstruktywna konkurencja w przypadku związków jeszcze nikomu nie zaszkodziła. IP jest moim ostatnim wyborem, ale to jest kara za zachowanie i myślenie S. Rozumiem że zamówienia należy realizować, ale trzeba szukać rozwiązań dobrych dla pracowników i firmy, a nie godzić się na wszystko i pracować ciągle w nadgodzinach...jak w Odlewni.

...
Poprzednia
1 2 3
rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common