Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Firmy i Rynki

Tajna formuła

01-12-2016, ostatnia aktualizacja 01-12-2016 16:00
źródło: © 2016 by Bloomberg L.P. All rights reserved

Największa na świecie sieć sklepów odzieżowych kwitnie, podczas gdy rywale z trudem trzymają się na nogach „Wszyscy… starają się skopiować kompetencje projektantów tej firmy”.

Głęboko we wnętrzu rozległego, szklano–betonowego budynku o rozmiarach hangaru samolotowego, znajdującego się w hiszpańskim mieście Arteixo, 10 projektantów i projektantek tłoczy się wokół modela ubranego w szare rybaczki i dwurzędowy granatowy blezer. Na wyłożonej białymi kafelkami podłodze walają się sterty bluz, koszul i garniturów, a siedzące w pobliżu krawcowe w białych fartuchach szyją prototypy. – To klasyka, ale jednocześnie coś zupełnie nowego – mówi kobieta pochodząca z Chin. – Nie mam przekonania do tych śmiałych wzorów – oponuje Brytyjka, ubrana w białe sportowe buty i zwiewną spódnicę. Pozostali albo kiwają głowami z aprobatą, albo wyrażają swój sprzeciw.

rp.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common