Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Polityka i Biznes

Raj dla cygar

red. 24-02-2014, ostatnia aktualizacja 24-02-2014 01:00
źródło: Bloomberg Businessweek Polska
źródło: Bloomberg Businessweek Polska

Piękny i funkcjonalny, o niepowtarzalnym kształcie i z najwyższej jakości materiałów. Wyjątkowy humidor dla wyjątkowych cygar.

Projektant

Genco Berg, Austriak, projektant wnętrz i – jak sam się określa – obywatel świata. Urodził się w Stambule, dzieciństwo spędził we Frankfurcie, studiował architekturę w Turcji i USA. Od 30 lat projektuje ekskluzywne wnętrza dla klientów prywatnych i instytucji. Pracował m.in. we Florencji, Szanghaju, Budapeszcie, Pradze.

Serie limitowane

Humidory projektowane przez Genco Berka produkowane są zawsze w seriach limitowanych, maksymalnie po 20 sztuk, tak jak Robusto No. 2. – Tworzę wyjątkowe humidory dla wyjątkowych, zwykle ręcznie robionych cygar, które zazwyczaj także produkuje się w niewielkich ilościach – tłumaczy Genco Berk. – Poza tym moi klienci, wielcy miłośnicy cygar, kolekcjonerzy i celebryci, chętnie wybierają rzeczy unikalne.

Początki

Genco Berk zaczął projektować humidory na przełomie 2005 i 2006 roku, najpierw dla siebie i przyjaciół. – Kiedy chciałem kupić jedno dla siebie, okazało się, że na rynku jest bardzo mały wybór. Poza tym wiele razy słyszałem, że dostępne humidory są tak brzydkie, że żony chowają je za książkami, żeby tylko ich nie oglądać – mówi „Businessweekowi". – Ja chciałem, żeby humidory pasowały do wnętrza i jego koncepcji – dodaje.

Więcej w najnowszym numerze Bloomberg Businessweek: http://sklep.rp.pl/sklep/bloomberg_businessweek.php

Bloomberg Businessweek Polska
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common