Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Firmy i Rynki

Małe przedsiębiorstwa chcą rozwijać zagraniczną ekspansję

Rafał Wojski 30-10-2017, ostatnia aktualizacja 30-10-2017 14:20
autor: Marta Bogacz
źródło: Fotorzepa

Według BZ WBK na eksport stawia coraz więcej firm młodych, które wychodzenia poza Polskę nie postrzegają jako bariery, ale jako szansę na rozwój.

Według Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości eksportem zajmuje się 3 proc. mikroprzedsiębiorstw, 30 proc. firm małych i 46 proc. średnich. I choć do wzrostu eksportu najbardziej przyczyniają się największe przedsiębiorstwa, odpowiedzialne za dwie trzecie zagranicznej sprzedaży polskich towarów, to najmniejsze firmy rozwijają tę działalność najszybciej.

Rzeczpospolita
Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common