Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Po Godzinach

Uczestnicy festiwali kuszą biznes

Magdalena Lemańska 08-09-2017, ostatnia aktualizacja 08-09-2017 15:15
Na tegoroczny Woodstock przyjechało 250 tys. osób
źródło: materiały prasowe
Na tegoroczny Woodstock przyjechało 250 tys. osób
Open'er zgromadził 120 tys. uczestników
źródło: materiały prasowe
Open'er zgromadził 120 tys. uczestników
Rynek koncertów i co myślą o ich sponsorach fani
źródło: Rzeczpospolita
Rynek koncertów i co myślą o ich sponsorach fani

Na muzycznych festiwalach bawiło się tego lata w Polsce ponad pół miliona ludzi. Ciągnie za nimi na te wydarzenia coraz więcej firm.

Czasy, w których na siermiężnych edycjach festiwali żywiło się głównie piwem z beczki i hot dogami, branża ma dawno za sobą. Dziś, m.in. dzięki aktywności sponsorów, na takich wydarzeniach płaci się kartami dotykowymi, w ofercie food trucków jest kuchnia z całego świata, a w przerwie między koncertami można zrobić zakupy. W cieple rozrywkowej atmosfery chcą się ogrzewać kolejne firmy, które przyciąga na letnie imprezy dobrze prześwietlony profil ich uczestnika. W lipcu agencja Selectivv pochwaliła się, że korzystając z samych tylko informacji o aplikacjach mobilnych w telefonach festiwalowiczów, jest w stanie określić, jaka część z nich robi zakupy w popularnych dyskontach, szuka partnera, a nawet... stara się o dziecko (patrz: ramka).

Rzeczpospolita
Formularz otrzymania bezpłatnego dostepu do Pakietu Standard dla prenumeratorów wydania papierowego
Prenumeratorom "Rzeczpospolitej" przysługuje prawo bezpłatnego dostępu do Pakietu Standard. W tym celu proszę o uzupełnienie poniższej rejestracji.
-
Dodawanie kolejnych użytkowników
(adresów e-mail) odbywa się po zalogowaniu
w "Twoje konto/Zarządzanie usługami".
od do
Klikając opcję "Uzyskaj dostęp", przyjmujesz: Regulamin korzystania z serwisów Rzeczpospolitej
* Pole obowiązkowe
** Pole obowiązkowe tylko w przypadku gdy prenumeratorem jest firma/instytucja
*
Oświadczam, że wyżej podane dane są prawdziwe i jako prenumerator przysługuje mi prawo darmowego dostępu do Pakietu Standard. Jednocześnie w przypadku uzyskania dostępu do Pakietu w sposób nieuprawniony tj. bez wykupienia aktualnej prenumeraty wydania papierowego „Rzeczpospolitej”, zgadzam się na obciążenie mnie kwotą 990zł (promocyjna cena rocznego dostępu do Pakietu Standard).
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia marketingu towarów i usług Presspublica. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51 (dalej: Presspublica) moich danych osobowych w celu prowadzenia przez Presspublica marketingu towarów i usług osób trzecich. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie Presspublica, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.
To pole jest wymagane
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Presspublica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Presspublica sp. z o.o. informacji handlowych na podany wyżej adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Zaznaczaczając tę opcję prosimy również o zaznaczenie jednej z powyższych 
To pole jest wymagane
Dodatkowe informacje 22 46 30 066
Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
Najlepiej oceniane
common