Na swoich stronach spółka Gremi Media Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bloomberg US

Firmy i Rynki

Potęga różu

Jennifer Miller 01-12-2016, ostatnia aktualizacja 01-12-2016 16:00
źródło: Corbis

Jak to się stało, że został barwą naszych czasów.

We wrześniu 2013 r. Marlien Rentmeester, założycielka modowego portalu Le Catch, przeczesywała rzędy wieszaków w sklepie Shareen Vintage w Chelsea na Manhattanie. W oko wpadła jej sukienka w kolorze fuksji. – Była tak szokująco różowa, tak cudowna i inna, że wyszłam w niej ze sklepu – mówi. – Na ulicy komplementowały mnie wszystkie mijane kobiety. Rentmeester, była redaktorka wydawanego na Zachodnim Wybrzeżu magazynu „Lucky", w kolejnych miesiącach róż widziała już wszędzie: na blogach modowych, w kampaniach reklamowych Acne Studios, na stronie firmy kosmetycznej Glossier, różowe były garnitury zakładane przez Hillary Clinton.

rp.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

common